1. رایگان
مردم همیشه چیزهای مجانی را دوست دارند. با ارائه هر چیز رایگان (حتی اگر کوچک هم باشد) توجه مشتری را جلب میکنید. میتوانید از این عبارت برای ساخت جملات انگیزشی برای جذب مشتری استفاده کنید.
2. انحصاری
وقتی پیشنهاد خود را برای گروهی منتخب ارائه دهید، مردم بیشتر آن را میخواهند. برای ایجاد منحصربهفرد بودن، کلمه انحصاری را با عبارتی دیگر ترکیب کنید. مثلا: فقط برای 10 نفر اولی که ثبتنام کنند.
3. آسان
وقتی مردم میشنوند که انجام کاری ساده یا آسان است، به سمت آن کشیده میشوند. بررسیها نشان میدهند که استفاده از کلمه «آسان»، فروش محصولات نرمافزاری را افزایش میدهد.
4. محدودیت
هیچکس دوست ندارد چیزی را از دست بدهد. محدود بودن، توجه افراد را به طور ناخودآگاه به سمت محصول جلب میکند. مثلا بگویید: «محدودیت 5 روزه برای خرید با 50 درصد تخفیف»
5. داشتن
در آزمایشی برای ساخت یک نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری، از یک تیتر شامل واژه «داشته باشید» استفاده شد. این واژه نرخ تبدیلها را در مدت کوتاهی دو برابر کرد (منبع). «داشتن» نوعی مفهوم همراه با منفعت در خودش دارد. به نمونههای زیر توجه کنید: